Про це повідомляє Reuters, посилаючись на лист, надісланий компаніями. За інформацією Consumer Brands Association — галузевої асоціації, яка представляє інтереси компаній PepsiCo, Conagra та J M Smucker, виробники просять виключити з-під дії нових мит ті інгредієнти, які не виробляються в США.
Це допоможе захистити американських виробників, які закуповують сировину на внутрішньому ринку, але не можуть знайти альтернативу деяким імпортним компонентам.
Деякі продукти, такі як какао, фрукти та спеції, не вирощують у США в достатніх обсягах, що робить їх імпорт критично необхідним для виробників. Підвищення мит може призвести до зростання витрат для компаній та, відповідно, до подорожчання продуктів для споживачів.
Інші виробники, такі як Colgate, вже постають перед труднощами через нові мита на імпорт із Мексики.
Асоціація виробників закликала адміністрацію запроваджувати тарифи стратегічно, щоб не нашкодити компаніям, які підтримують американських фермерів і виробників, але змушені імпортувати окремі компоненти.
Наразі адміністрація Трампа не коментувала це звернення.
Раніше поваідомлялося, що президент США Дональд Трамп підписав указ про підвищення мит на китайські товари з 10% до 20% через неспроможність влади Китаю вжити заходів для зменшення потоку синтетичних опіоїдів, зокрема фентанілу, до США.
В указі на сайті Білого дому, зазначалось, що Пекін не здійснив належних дій для боротьби з незаконним обігом наркотиків через спільні правоохоронні заходи, а фентанілова криза продовжує загрожувати національній безпеці, зовнішній політиці та економіці США. У зв’язку з цим в указі слова «10 відсотків» замінено на «20 відсотків».
Нові 25% мита на товари з Мексики та Канади, а також подвоєння мит на китайські товари набули чинності 4 березня о 05:01 за Гринвічем. Кілька хвилин по тому Китай заявив, що з 10 березня введе додаткові мита в розмірі 10−15% на деякі види імпорту зі США. Канада заявила, що відповідні мита щодо США набули чинності 4 березня
Окрім того, Трамп хоче обкласти митами всі судна, які побудовані в Китаї або належать країні. США планують стягувати додаткову плату за стоянку в американських портах будь-якого судна під китайським прапором або китайського виробництва. Адміністрація президента США Дональда Трампа розробляє указ, спрямований на реанімацію американського суднобудування і ослаблення впливу Китаю на світову судноплавну галузь.
Китай пообіцяв вжити заходів у відповідь на підняття США мит до 20%.
Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо заявив, що наразі тривають переговори зі США щодо тарифних послаблень для деяких секторів. Однак президент Сполучених Штатів Дональд Трамп навряд чи скасує всі мита. За словами Трюдо, його 50-хвилинна телефонна розмова з Трампом 5 березня була «яскравою» з моментами напруги, коли вони обговорювали можливість припинення торговельної війни. На думку канадського прем’єра, ця війна триватиме «в осяжному майбутньому».
При цьому, Джастін Трюдо заявив, що не планує скасовувати відповідні мита Канади щодо США, якщо президент Дональд Трамп залишить будь-які мита США щодо Канади.
Трюдо також заявив, що президент США Дональд Трамп, запроваджуючи мита на канадські товари, намагається зруйнувати економіку країни, щоб її легше було анексувати.
Згодом стало відомо, що канадська провінція Онтаріо вводить 25-відсотковий тариф на електроенергію для трьох штатів США.
Трамп відповів прем’єр-міністру Канади Джастіну Трюдо, пригрозивши «негайно» підвищити взаємні мита.
Як наслідок — практично одразу мита Трампа обвалили долар до тримісячного мінімуму. Окрім того фондові біржі відреагували на мита Трампа.
Проте, 6 березня 2025 року стало відомо, що Трамп вирішив відкласти введення тарифів на авто для Канади та Мексики.
Народний депутат України Ярослав Железняк заявив, що президент США Дональд Трамп не просто так відклав введення мит проти Мексики та Канади, а виключно враховуючи інтереси США.
А ось співробітник Центру стратегічних і оборонних досліджень Австралійського національного університету Метью Сассекс розповів про наслідки від мит Трампа для США.
11 березня 2025 року Трамп підняв до 50% тарифи на сталь та алюміній з Канади.
Світовий гігант з виробництва продуктів харчування та напоїв, компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі.
Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні. Під час пошуку нового рекламного піар-агентства PepsiCo поставила умову: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (з боку бренду), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.
Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що «створюють відчуття небезпеки».