ПриватБанк представив новий дизайн мобільного банку Приват24 (Фото: Пресслужба ПриватБанку)
Еволюція застосунку Приват24 є частиною великої програми інновацій та розвитку нових цифрових сервісів банку, заявив заступник голови правління банку Маріуш Качмарек, повідомили в Приваті.
«Головними ініціаторами всіх змін у Приват24 є наші клієнти. Ми щодня отримуємо пропозиції від користувачів щодо впровадження нових можливостей Приват24 для зручності користування тим або іншим сервісом, — розповів Качмарек. — Ми починаємо процес оновлення зі змін у дизайні мобільного застосунку та впровадження нової концепції головного екрану».
У ПриватБанку пояснили, що новий дизайн Приват24 побудований на сучасних принципах юзабіліті, інклюзивності та є результатом глибинного аналізу клієнтського досвіду та відгуків учасників програми бета-тестування. Окрім нового дизайну, користувачі Приват24 відразу бачитимуть баланс та реквізити своїх карток, та зможуть поповнити картковий рахунок у кілька кліків: з Apple Pay або Google Pay, з власної картки, з картки іншого банку, за номером рахунку IBAN.
Крім того, найбільш затребувані сервіси та шаблони кожного клієнта одразу з’являться на головному екрані, а програма лояльності Привіт з кешбеком і знижками, накопичення у сервісі Конверти — тепер розташовані на нижній панелі навігації. Після запуску покращеної версії застосунку Приват24 IT-команда банку продовжить аналізувати відгуки та побажання клієнтів, щоб робити мобільний банк ще зручнішим.
Раніше повідомлялося, що Верховний Суд підтвердив неможливість повернення ПриватБанку колишнім власникам.