Світ стрімко змінюється у нас на очах. Старі перевірені методи працюють все гірше, а нові більш схожі на рекламні слогани, ніж на дієві інструменти. Що і як варто зробити, щоб впровадити необхідні організаційні зміни з мінімальним опором
Крок перший. Визначте бажаний напрям розвитку
Розвиватись в усіх аспектах одночасно зазвичай дуже хочеться, але це погана ідея. Для цього вам буде потрібен такий об’єм ресурсів, що жодні зміни ніколи не окупляться. Тому визначте один, максимум два пріоритетних напрямки.
Це може бути оптимізація витрат, збільшення швидкості процесів, підвищення якості продукту чи рівня задоволеності клієнтів або ж щось геть інше, притаманне лише вам. Головне, щоб у вас була чітка і зрозуміла всім відповідь на питання: «Навіщо ви все це робите?»