Як йдеться в матеріалі Reuters, це рішення було ухвалено з метою пом’якшення наслідків масштабних тарифів президента США Дональда Трампа.
BARRY CALLEBAUT
Виробник шоколаду планує збільшити своє виробництво в США, щоб протистояти наслідкам «деструктивного середовища».
BMW
Розглядає можливість додавання змін на своєму заводі в Спартанбурзі в Південній Кароліні, щоб збільшити випуск до 80 000 одиниць.
CAMPARI
Італійська група з виробництва спиртних напоїв оцінює можливості розширення виробництва в США.
COMPAL ELECTRONICS
Тайванський контрактний виробник ноутбуків може розширитися в США і вів переговори з кількома південними штатами про можливі інвестиції.
ESSITY
Шведський виробник засобів гігієни може перенести більшу частину свого виробництва в США з Мексики та Канади.
HONDA
Honda вироблятиме свій гібрид Civic наступного покоління в американському штаті Індіана, а не в Мексиці.
HYUNDAI MOTOR
Південнокорейський автовиробник планує локалізувати виробництво в США і випускати гібридні автомобілі на своєму новому заводі в Джорджії.
ILLYCAFFE
Італійський виробник кави преміум-класу розгляне можливість будівництва заводу в США.
INVENTEC
Тайванська компанія, яка виробляє сервери ШІ, що використовують чіпи Nvidia, оцінює місця для інвестицій у США, віддаючи перевагу Техасу.
LAVAZZA
Італійський виробник кави продовжить розширення своєї присутності в США. Lavazza, яка виробляє на місцевому рівні близько половини того, що продає в США, планує збільшити обсяги виробництва до 100%.
LG ELECTRONICS
Електронний гігант розглядає можливість перенесення виробництва холодильників з Мексики на свій завод у Теннессі.
Apple
Шукає способи реагування на мита шляхом перенесення більшої кількості виробництва за межі Китаю, зокрема в США.
LVMH
Конгломерат розглядає можливість збільшення своїх виробничих потужностей у США.
NISSAN MOTOR
Японський автовиробник розглядає можливість перенести туди частину внутрішнього виробництва автомобілів, призначених для США.
NOVARTIS
Швейцарський виробник ліків планує витратити 23 мільярди доларів на будівництво та розширення 10 підприємств у США.
SAMSUNG ELECTRONICS
Технологічний гігант розглядає можливість перенесення виробництва сушарок з Мексики на свій завод у Південній Кароліні.
STELLANTIS
Материнська компанія Chrysler планує почати виробництво нового пікапа середнього розміру в Белвідері, штат Іллінойс.
TSMC
Тайванський виробник мікросхем розширює інвестиції в США, плануючи побудувати там п’ять заводів з виробництва мікросхем найближчими роками.
VOLKSWAGEN
Бренд Audi, що належить Volkswagen, розширить виробництво в Північній Америці, зосередившись на своїх найважливіших автомобілях для ринку США, і ухвалить рішення про те, де базуватися цього року.
VOLVO CARS
Volvo Cars може перенести частину виробництва в США залежно від тарифів.
Раніше повідомлялося, що 2 квітня 2025 року адміністрація Трампа офіційно ввела «взаємні» мита, які зачепили близько 185 країн.
Мінімальний розмір тарифу становив 10% (зокрема й для України).
Для Китаю новий тариф становив 34%, але з огляду на введені в березні 20% мита проти КНР через передбачувану роль у постачанні фентанілу до Америки, сукупні мита для Китаю становили 54%.
У відповідь Китай 4 квітня запровадив 34% мита на всі товари зі США, а також заявив, що запровадить заходи експортного контролю на сім видів рідкісноземельних металів, які використовуються при створенні високотехнологічних продуктів, наприклад, комп’ютерних чипів. Зокрема, йдеться про гадоліній та ітрій.
Трамп назвав це «помилкою» і з 9 квітня запровадив додаткові тарифи проти Китаю в розмірі 104%.
Китай у боргу не залишився і 9 квітня підвищив мита для США до 84%.
Зі свого боку Дональд Трамп ще раз підвищив мита для Китаю — вже до 145% («за відсутність поваги до світової торгівлі») і паралельно дав дозвіл на 90-денну паузу на введення нових мит для інших країн.
Китай заявив, що підвищує мита на товари зі США до 125%.