KONKORS: Концентрат новин

Головне, без зайвого

Світові компанії планують розширення у США, щоб зменшити наслідки від мит / NV


Як йдеться в матеріалі Reuters, це рішення було ухвалено з метою пом’якшення наслідків масштабних тарифів президента США Дональда Трампа.

BARRY CALLEBAUT

Виробник шоколаду планує збільшити своє виробництво в США, щоб протистояти наслідкам «деструктивного середовища».

BMW

Розглядає можливість додавання змін на своєму заводі в Спартанбурзі в Південній Кароліні, щоб збільшити випуск до 80 000 одиниць.

CAMPARI

Італійська група з виробництва спиртних напоїв оцінює можливості розширення виробництва в США.

COMPAL ELECTRONICS

Тайванський контрактний виробник ноутбуків може розширитися в США і вів переговори з кількома південними штатами про можливі інвестиції.

ESSITY

Шведський виробник засобів гігієни може перенести більшу частину свого виробництва в США з Мексики та Канади.

HONDA

Honda вироблятиме свій гібрид Civic наступного покоління в американському штаті Індіана, а не в Мексиці.

HYUNDAI MOTOR

Південнокорейський автовиробник планує локалізувати виробництво в США і випускати гібридні автомобілі на своєму новому заводі в Джорджії.

ILLYCAFFE

Італійський виробник кави преміум-класу розгляне можливість будівництва заводу в США.

INVENTEC

Тайванська компанія, яка виробляє сервери ШІ, що використовують чіпи Nvidia, оцінює місця для інвестицій у США, віддаючи перевагу Техасу.

LAVAZZA

Італійський виробник кави продовжить розширення своєї присутності в США. Lavazza, яка виробляє на місцевому рівні близько половини того, що продає в США, планує збільшити обсяги виробництва до 100%.

LG ELECTRONICS

Електронний гігант розглядає можливість перенесення виробництва холодильників з Мексики на свій завод у Теннессі.

Apple

Шукає способи реагування на мита шляхом перенесення більшої кількості виробництва за межі Китаю, зокрема в США.

LVMH

Конгломерат розглядає можливість збільшення своїх виробничих потужностей у США.

NISSAN MOTOR

Японський автовиробник розглядає можливість перенести туди частину внутрішнього виробництва автомобілів, призначених для США.

NOVARTIS

Швейцарський виробник ліків планує витратити 23 мільярди доларів на будівництво та розширення 10 підприємств у США.

SAMSUNG ELECTRONICS

Технологічний гігант розглядає можливість перенесення виробництва сушарок з Мексики на свій завод у Південній Кароліні.

STELLANTIS

Материнська компанія Chrysler планує почати виробництво нового пікапа середнього розміру в Белвідері, штат Іллінойс.

TSMC

Тайванський виробник мікросхем розширює інвестиції в США, плануючи побудувати там п’ять заводів з виробництва мікросхем найближчими роками.

VOLKSWAGEN

Бренд Audi, що належить Volkswagen, розширить виробництво в Північній Америці, зосередившись на своїх найважливіших автомобілях для ринку США, і ухвалить рішення про те, де базуватися цього року.

VOLVO CARS

Volvo Cars може перенести частину виробництва в США залежно від тарифів.

Раніше повідомлялося, що 2 квітня 2025 року адміністрація Трампа офіційно ввела «взаємні» мита, які зачепили близько 185 країн.

Мінімальний розмір тарифу становив 10% (зокрема й для України).

Для Китаю новий тариф становив 34%, але з огляду на введені в березні 20% мита проти КНР через передбачувану роль у постачанні фентанілу до Америки, сукупні мита для Китаю становили 54%.

У відповідь Китай 4 квітня запровадив 34% мита на всі товари зі США, а також заявив, що запровадить заходи експортного контролю на сім видів рідкісноземельних металів, які використовуються при створенні високотехнологічних продуктів, наприклад, комп’ютерних чипів. Зокрема, йдеться про гадоліній та ітрій.

Трамп назвав це «помилкою» і з 9 квітня запровадив додаткові тарифи проти Китаю в розмірі 104%.

Китай у боргу не залишився і 9 квітня підвищив мита для США до 84%.

Зі свого боку Дональд Трамп ще раз підвищив мита для Китаю — вже до 145% («за відсутність поваги до світової торгівлі») і паралельно дав дозвіл на 90-денну паузу на введення нових мит для інших країн.

Китай заявив, що підвищує мита на товари зі США до 125%.